Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.

Cennik pakietów i usług
Nazwa usługi Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Pakiet Minimalny 29 zł 24 zł 19 zł
Pakiet Podstawowy 48 zł 43 zł 38 zł
Pakiet Rozszerzony 59 zł 54 zł 49 zł
Pakiet Pełny 70 zł 65 zł 60 zł
Pakiet Canal+ Prestige 58 zł 55 zł 52 zł
Multiroom1usługa Multiroom umożliwia dostęp do takiego samego pakietu programów jaki jest dostarczony Abonentowi na podstawie umowy abonenckiej, usługa dotyczy pakietów Minimalnego, Podstawowego, Rozszerzonego i Pełnego, usługa dostępna na jednym dodatkowym odbiorniku TV za pomocą dekodera lub modułu CAM 9,90 zł 9,90 zł 9,90 zł
Użyczenie dekodera z kartą 9 zł 9 zł 9 zł
Użyczenie modułu CAM z kartą 6 zł 6 zł 6 zł
Użyczenie karty 3 zł 3 zł 3 zł
Cennik aktywacji
Opłata jednorazowa Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Aktywacja usługi 49 zł 29 zł 1 zł
Cennik instalacji
Instalacja i podłączenie do sieci Opłata w PLN z VAT
Podłączenie do sieci 30 zł
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne 90 zł
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne wg indywidualnej wyceny
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni wg indywidualnej wyceny
Cennik pozostałych usług
Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe Opłata w PLN z VAT
Konfiguracja telewizora w lokalu klienta wg indywidualnej wyceny
Uszkodzenie dekodera wg kosztów naprawy / zakupu
Wymiana uszkodzonej lub brak karty kodowej 100 zł
Zniszczenie lub brak zwrotu dekodera / modułu CAM 250 zł
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta 15 zł / miesiąc
Przeniesienie miejsca świadczenia usługi wg kosztów instalacji
Kaucja za dekoder z kartą kodową2kaucja pobierana jest od lokatora w przypadku braku umowy z właścicielem lokalu 300 zł
Kaucja za moduł CAM z kartą kodową2kaucja pobierana jest od lokatora w przypadku braku umowy z właścicielem lokalu 200 zł
Inne usługi serwisowe wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.)

Objaśnienia:

1 umożliwia dostęp do takiego samego pakietu programów jaki jest dostarczony Abonentowi na podstawie umowy abonenckiej, usługa dotyczy pakietów Minimalnego, Podstawowego, Rozszerzonego i Pełnego, usługa dostępna na jednym dodatkowym odbiorniku TV

2 kaucja pobierana jest od lokatora

W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania z warunków promocyjnych.

Wskaźniki jakości dla Usługi telewizji: w przypadku Usługi telewizji brak jest minimalnych poziomów jakości Usługi, poza wskaźnikami wspólnymi dla wszystkich Usług.

Wskaźniki jakości wspólne dla wszystkich Usług:
  • czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
  • czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
  • czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
  • wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%