Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.

Cennik planów taryfowych
Plan taryfowy Pakiet darmowych minut do sieci stacjonarnych w Polsce Opłata w PLN z VAT
StellaTEL3 60 minut 18,45 zł
StellaTEL6 120 minut 33,21 zł
StellaTEL9 180 minut 47,97 zł
StellaTEL12 240 minut 62,73 zł
Cennik taryf
Taryfa StellaTEL3 StellaTEL6 StellaTEL9 StellaTEL12
Opłata za 1 minutę połączenia w PLN bez VAT (23%)
Wewnętrzna (w sieci StellaTEL) 0,04 zł 0,03 zł 0,02 zł 0,01 zł
Lokalna (15) 0,10 zł 0,09 zł 0,08 zł 0,07 zł
Międzystrefowa 0,28 zł 0,24 zł 0,20 zł 0,16 zł
Komórki 0,29 zł 0,29 zł 0,29 zł 0,29 zł
Połączenia zagraniczne w cenniku połączeń międzynarodowych.
Połączenia na numery z dodatkowym świadczeniem (podlegające szczególnym warunkom cenowym)
w cenniku połączeń specjalnych.

Cennik połączeń międzynarodowych w sieci StellaTEL (70 KB, PDF)

Cennik aktywacji
Opłata jednorazowa Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Aktywacja usługi 73,80 zł 36,90 zł 1,23 zł
Cennik instalacji
Instalacja i podłączenie do sieci Opłata w PLN z VAT
Podłączenie do sieci 30 zł
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne 90 zł
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne wg indywidualnej wyceny
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni wg indywidualnej wyceny
Cennik pozostałych usług
Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe Opłata w PLN z VAT
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta 15 zł / miesiąc
Szczegółowy wydruk połączeń do 3 stron 3 zł
Szczegółowy wydruk połączeń powyżej 3 stron 0,10 zł / stronę
Wybór numeru z dostępnej puli 10 zł
Zmiana numeru na życzenie abonenta 30 zł
Nieterminowy zwrot modemu 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki
Uszkodzenie modemu wg kosztów naprawy
Inne usługi serwisowe wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.)

Minuty w abonamencie można wykorzystać na połączenia na numery stacjonarne w Polsce.
Minuty niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy.
W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania z warunków promocyjnych.

Wskaźniki jakości dla usługi telefonii:
  • czas realizacji połączenia: 5 sekund,
  • prawdopodobieństwo wystąpienia nieudanego połączenia lub opóźnienia w wywołaniu połączenia: poniżej 1%
Metoda pomiaru wskaźników jakości: statystyczna; Wskaźniki jakości wspólne dla wszystkich Usług:
  • czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
  • czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
  • czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
  • wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%.