Cennik obowiązuje od dnia 10.11.2024 r.

Cennik abonamentów
Nazwa abonamentu Prędkość transmisji
danych [Mbit/s]1prędkość do / od Abonenta
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Internet 80M 80 / 10 49 zł 44 zł 39 zł
Internet 200M 200 / 20 59 zł 54 zł 49 zł
Internet 350M 350 / 30 79 zł 74 zł 69 zł
Internet 500M 500 / 40 99 zł 94 zł 89 zł
Cennik aktywacji
Opłata jednorazowa Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
czas nieokreślony
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
12 miesięcy
Opłata w PLN z VAT
przy umowie na
24 miesiące
Aktywacja usługi2opłata aktywacyjna nie obejmuje ewentualnych kosztów wykonania przyłącza instalacji kablowej 73,80 zł 36,90 zł 1,23 zł
Cennik instalacji
Instalacja i podłączenie do sieci Opłata w PLN z VAT
Podłączenie do sieci 30 zł
Montaż instalacji - budynki wielorodzinne 90 zł
Montaż instalacji - budynki jednorodzinne wg indywidualnej wyceny
Montaż instalacji - firmy, instytucje, odbiorcy publiczni wg indywidualnej wyceny
Cennik pozostałych usług
Pozostałe usługi i opłaty jednorazowe Opłata w PLN z VAT
Opłata za adres publiczny IP 10 zł / miesiąc
Zawieszenie świadczenia usługi na wniosek abonenta 15 zł / miesiąc
Nieterminowy zwrot modemu 1/30 opłaty abonamentowej za każdy dzień zwłoki
Zwrot uszkodzonego modemu wg indywidualnej wyceny kosztów naprawy
Kaucja za modem3kaucja pobierana jest od lokatora 250 zł
Inne usługi serwisowe wg indywidualnej wyceny (min. 50 zł/godz.)

Objaśnienia:

1 prędkość do / od Abonenta

2 opłata aktywacyjna nie obejmuje ewentualnych kosztów wykonania przyłącza instalacji kablowej

3 kaucja pobierana jest od lokatora

W przypadku umów na czas określony Usługi świadczone są na warunkach promocyjnych. Wskazany wyżej czas trwania umowy odpowiada minimalnemu okresowi obowiązywania umowy wymaganemu do skorzystania z warunków promocyjnych.

Wskaźniki jakości dla usługi Internetu

1. Prędkość transmisji danych:

Prędkość transmisji danych
Internet 80M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 48 Mbit/s 6 Mbit/s
Maksymalna2 80 Mbit/s 10 Mbit/s
Zwykle dostępna3 80 Mbit/s 10 Mbit/s
Prędkość transmisji danych
Internet 200M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 120 Mbit/s 12 Mbit/s
Maksymalna2 200 Mbit/s 20 Mbit/s
Zwykle dostępna3 200 Mbit/s 20 Mbit/s
Prędkość transmisji danych
Internet 350M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 210 Mbit/s 18 Mbit/s
Maksymalna2 350 Mbit/s 30 Mbit/s
Zwykle dostępna3 350 Mbit/s 30 Mbit/s
Prędkość transmisji danych
Internet 500M do Abonenta od Abonenta
Minimalna1 300 Mbit/s 24 Mbit/s
Maksymalna2 500 Mbit/s 40 Mbit/s
Zwykle dostępna3 500 Mbit/s 40 Mbit/s

1 minimalna prędkość jest to najniższa gwarantowana przez Operatora prędkość, stanowiąca nie mniej niż 50% maksymalnych prędkości pobierania i wysyłania danych;

2 maksymalna prędkość jest to najwyższa prędkość, jaka może być rzeczywiście osiągnięta przez Abonenta co najmniej przez pewien czas w trakcie korzystania z Usługi - nie rzadziej niż raz na dobę, w sprzyjających okolicznościach, w szczególności w chwilach, gdy ruch od innych użytkowników jest niewielki;

3 zwykle dostępna prędkość jest to prędkość najczęściej dostępna dla Abonenta, w przeważającym czasie świadczenia Usługi (osiągana przez 90% doby), stanowiąca nie mniej niż 70% maksymalnych prędkości pobierania i wysyłania danych.

  • Prędkość, a także inne parametry usługi, takie jak limity ilości danych, opóźnienie, wahanie opóźnienia, utrata pakietów, mogą wpływać na jakość Usługi w zakresie transmisji danych poprzez spowolnienie wysyłania lub odbierania danych lub ograniczenie dostępności lub jakości korzystania z treści, aplikacji i usług.
  • Na faktycznie osiąganą prędkość pobierania i wysyłania danych mają wpływ między innymi: wzrost obciążenia w godzinach szczytu lub wzrost obciążenia przy nieplanowanym wzroście liczby aktywnych użytkowników, korzystanie z Urządzenia końcowego nie obsługującego prędkości określonej w Umowie, instalacja na Urządzeniu końcowym aplikacji obniżających prędkość transmisji (takich jak program antywirusowy, firewall), jednoczesnego korzystania z wielu aplikacji na kilku Urządzeniach końcowych, ograniczenia istniejące na węzłach pośrednich sieci Internet, nad którymi Operator nie ma kontroli, ograniczenia wynikające z dostępności pasma, konfiguracji sieci i jakości usługi znajdującej się po stronie odbiorcy przekazu lub dostawcy treści.
  • Wskazane wyżej czynniki skutkować mogą spadkiem prędkości i pogorszeniem jakości Usług, co będzie widoczne między innymi jako obniżenie prędkości wczytywania się stron, pogorszenie jakości obrazu lub dźwięku dla transmisji video oraz pojawianie się opóźnień w grach sieciowych.

2. Opóźnienia transmisji pakietów danych: 6-8 ms, zmienność opóźnień: 2 ms

3. Utrata pakietów danych: 0,0001%

Metoda pomiaru wskaźników jakości: wskaźniki jakości na routerze brzegowym;

Mechanizm certyfikacji jakości: odczyt bezpośredni parametrów cyfrowych;

Wskaźniki jakości wspólne dla wszystkich Usług:
  • czas oczekiwania na przyłączenie do sieci telekomunikacyjnej (wyrażany w dniach, włącznie z dniami wolnymi od pracy): 21 dni,
  • czas oczekiwania na połączenie z personelem (wyrażany w sekundach, osobno dla dni roboczych i wolnych od pracy): 30 sekund dla dni roboczych, 60 sekund dla dni wolnych od pracy
  • czas usunięcia awarii (od zgłoszenia przez Abonenta braku możliwości korzystania z usług do przywrócenia możliwości korzystania z usług wyrażony w godzinach): w dniach roboczych 48 godzin,
  • wskaźnik reklamacji poprawności faktur: 0,1%.